Monday, August 8, 2011

Untitled

Hi all...

saya nak menulis sesuatu & bercerita..tapi tiada topic yang sesuai untuk diketengahkan..

cuma...

yang pasti...

...

...

...

...

...

...

saya masih belum period!

hari ni merupakan CD60..

husband dh perasan..

teman2 rapat ofis pun dh start mengira bersama..yela..kitorang s'lu g smyg same2.muka nih asyik ada je..saya bilang pada diorang,saya rasa saya x mengandung,sbb xde rasa ape pun.kawan saya cakap..mcm la tau sgt camne rasa dia!hahahaha.

mereka suruh saya g cek..bukan cek sendiri via upt  but seek doc's advice.yela..saya pun dah malas nk wat upt...hehe

cuma sejak akhir2 nih saya ada rasa sakit yang datang tak menentu..ngilu2 mcm sengugut nak period..kdg2 attack kepala..kdg2 attack breast..tp sakit dia touch n go macam tuh jela.tp sekali dia attack..blh berhenti skjp ape2 aktiviti kita time tuh.saya jangka kan..dah nak mai la cik "P" tuh kot.

tengok la macam mane..kalo still x berubah,saya akan jumpa doktor klinik suraya minggu nih atau minggu depan.nak ensure nothing bad occur.sbb yg saya tau antara sbb terjadi nya cyst adalah bila darah period tak turun abis.jd bile tak turun langsung camno plak tuh..

the good thing about this adalah saya tak perlu memikirkan next step dulu.bulan june aitu saya dah berkira2 nk buat appointment dengan LPPKN after raya.tapi bile fikir2kan balik..sebenarnya saya masih tak sure sama ada saya dah bersedia atau tak untuk mulakan rawatan/pemeriksaan kesuburan.takut barangkali!sebab bila ada rawatan,automatically kita akan meletakkan harapan tinggi..lebih tinggi dari yang sebelum2 nih.saya tak sanggup...

saya tak share dengan family mengenai hal ini..hal saya delay..hal saya nk mula kan rawatan kesuburan.saya tak bersedia.kalo saya beritahu saya dah delay,saya pasti emak saya mengharapkan perkara2 yang tak pasti.mengharapkan adam mendapat sepupu..saya hanya nak khabarkan kepada mereka berita gembira sahaja.lain2 biar saya dan husband tanggung sendiri.that's it.

saya pasti TTCians yang lain pun berperasaan seperti saya..mungkin situasi yang berbeza tapi perasaan lebih kurang sama..kan?

sampai di sini dulu...jumpa lagi...

daaaa...


4 comments:

  1. sama je perasaan kita :) try la jumpa doc. lagi accurate. ape2 pun, take care yeah!

    ReplyDelete
  2. hi yummy mummy & miss bam:
    tak sempat nk jumpa doktor,dia dah kuar dulu..:)

    hi bouncing:
    thank you..berjaya next time agak nye!insyaallah.

    ReplyDelete